El Club Handbol Xàtiva ha viscut una jornada plena de bons resultats amb destacades victòries. L’equip Aleví Avan Europe va guanyar de manera contundent per 12-4 davant el Villar Handbol, mantenint un control absolut del joc durant tot el partit.
L’Infantil Pastisseria Goxua, en un partit molt ajustat, va caure per 30-21 davant Handbol Florida. Malgrat la igualtat al principi, les pèrdues de pilota i la falta d’encert en els últims minuts van permetre que el rival s’imposés clarament.
El Cadet Restaurant Ca Conxa va sumar una victòria molt valuosa per 25-28 davant Handbol Florida, amb una gran primera part que va permetre a l’equip aconseguir un avantatge de 6 gols. Tot i els intents de reacció de l’equip rival, el Xàtiva va mantenir la compostura i va acabar liderant la Copa al tancar la primera volta amb ple de victòries.
En el Cadet Femení Guarderia A Gates, les xiques van oferir una bona actuació, tot i la derrota per 19-24 davant el líder Picassent. Amb cada jornada, el grup segueix millorant i mostrant una clara evolució en el seu joc.
L’Sènior Femení Clínica Denta Carralero va aconseguir una important victòria 24-21 davant Handbol Algiros, amb una defensa molt sòlida que va ser clau per a la victòria en aquesta fase d’ascens.
Finalment, l’Sènior Masculí Alejandro Muro Gabinet Psicòleg va dominar completament el partit davant Benicarló, guanyant per 39-20 en l’últim partit de lliga. A més, aquest partit va ser marcat pel comiat del capità Jonatan Faus, qui després de 20 anys al club es retira deixant un llegat important com a jugador i entrenador.