Clínica dental Pablo Fos

PoolWork

WhatsApp

El Club Handbol Xàtiva ha viscut una jornada plena de bons resultats amb destacades victòries. L’equip Aleví Avan Europe va guanyar de manera contundent per 12-4 davant el Villar Handbol, mantenint un control absolut del joc durant tot el partit.

L’Infantil Pastisseria Goxua, en un partit molt ajustat, va caure per 30-21 davant Handbol Florida. Malgrat la igualtat al principi, les pèrdues de pilota i la falta d’encert en els últims minuts van permetre que el rival s’imposés clarament.

El Cadet Restaurant Ca Conxa va sumar una victòria molt valuosa per 25-28 davant Handbol Florida, amb una gran primera part que va permetre a l’equip aconseguir un avantatge de 6 gols. Tot i els intents de reacció de l’equip rival, el Xàtiva va mantenir la compostura i va acabar liderant la Copa al tancar la primera volta amb ple de victòries.

En el Cadet Femení Guarderia A Gates, les xiques van oferir una bona actuació, tot i la derrota per 19-24 davant el líder Picassent. Amb cada jornada, el grup segueix millorant i mostrant una clara evolució en el seu joc.

L’Sènior Femení Clínica Denta Carralero va aconseguir una important victòria 24-21 davant Handbol Algiros, amb una defensa molt sòlida que va ser clau per a la victòria en aquesta fase d’ascens.

Finalment, l’Sènior Masculí Alejandro Muro Gabinet Psicòleg va dominar completament el partit davant Benicarló, guanyant per 39-20 en l’últim partit de lliga. A més, aquest partit va ser marcat pel comiat del capità Jonatan Faus, qui després de 20 anys al club es retira deixant un llegat important com a jugador i entrenador.

WhatsApp Portal de Xàtiva