Tindrà lloc del 19 al 27 de novembre
La Regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Xàtiva, a través de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esport, i les Cambres de la Comunitat Valenciana, han organitzat un curs gratuït per al foment de l’ús del valencià, especialment en relació amb la bona atenció al client.
Les inscripcions es poden efectuar a la pàgina www.camaravalencia.com, al Departament de Comerç de l’Ajuntament o a l’Afic, cridant al telèfon 962289803.
El curs va adreçat especialment als comerciants, segons ha recalcat en roda de premsa la concejala Marian Soro. Encara que si la demanda és molt alta, s’intentaria fer una segona convocatòria del curs.
La duració del curs serà de 10 hores repartides en set jornades, del 19 al 27 de novembre en horari de 13.30 a 15.00h al Saló d’Actes de la Casa de la Cultura. El programa del curs es divideix en dos mòduls, el primer d’ells dirigit a l’atenció al client per al comerç (atenció al públic, habilitats de comunicació, feedback i tracte personal, comunicació institucional, comunicació no verbal, models de conducta) i el segon mòdul que tracta el programa informàtic Salt de la Conselleria de Turisme, Cultura i Esport. En aquest mòdul es donarà a conéixer l’ús del traductor-corrector de textos Salt, s’analitzaran les particularitats de la traducció informàtica i la terminologia més adequada.
L’encarregat de impartir el curs será Ferrán López Abad, llicenciat en Filologia Catalana per la Universitat de València i la inscripció es realitzarà des de la pàgina web www.camaravalencia.com
Organitza: Regidoria Turisme de l’Ajuntament de Xàtiva
Motiu: “Curs de valencià oral d’atenció al públic”
Dies i Lloc: del 19 al 27 de novembre a la Casa de la Cultura