Repartiments de tickets per a les Paelles de la Fira d’Agost 2011

La festa de les paelles es celebrà la nit del 19 d’agost de 2011 al Camp de Futbol La Murta de Xàtiva.

El sistema de repartiment dels tiquets per participar en la festa de les paelles es realitzarà de forma similar a les edicions anteriors, sent la inscripció electrònica a través d’internet la base del sistema.

El repartiment de tiquets de les Paelles 2011 es farà a través d’un sorteig d’entre les sol.licituds vàlidament presentades.

S’habilitarà una enllaç web perquè tots els usuaris que vullguen entrar en el sorteig es puguen apuntar. (www.xativa.es). Des de qualsevol ordinador amb accés a internet es podrà realitzar la inscripció al sorteig.

Les Normes per apuntar-se al sorteig són les següents:
Tots els integrants de la taula hauran de ser majors d’edat.
El que figure com a responsable del grup haurà de ser natural d’o resident a Xàtiva.
Hauran d’aportar el nom i DNI del representant de la Taula i 5 components més (Total 6 Noms i DNIs)
No podran existir duplicitats de DNIs (Quan es tanque el termini de inscripció al sorteig es comprova, mitjançant una aplicació informàtica, que no hi hagi duplicitat de DNIs, cas de donar-se aquesta duplicitat en dues o més paelles, els responsables seran advertits de la incidència i les dues es s’anularan i no entraran en el sorteig).
S’haurà d’aportar 1 telèfon de contacte del representant de la taula, a ser possible, que sigui mòbil per facilitar la localització en cas que siga necessari

Després apuntar per al sorteig, cada usuari haurà d’imprimir el full on figuraran les seves dades d’inscripció i nombre amb el que participarà en el sorteig.
Aquest full s’haurà de conservar fins al dia del sorteig.

Totes les persones que s’inscriguen en el sorteig quedaran registrades per emetre un llistat que podrà ser consultat abans del Sorteig per a comprovar la inscripció efectiva.
No importa l’ordre d’inscripció al sorteig, tant és que un grup es apunt el primer o l’últim, l’important és inscriure en els terminis que es fixen.

La inscripció al sorteig dels col.lectius locals serà des de les 9:00 h del dia 28 de juliol de 2011 fins les 14:00 h del dia 29 juliol 2011

El 2 d’agost, a partir de les 11.00h es publicaran les llistes dels col.lectius legalment inscrits a la Casa de la Joventut ia la web www.xativa.es

La inscripció al sorteig del públic general serà des de les 9:00 del dia 3 d’agost de 2011 fins les 15.00h del dia 4 d’agost de 2011
El 8 d’agost, a partir de les 11.00h es publicaran les llistes de les inscripcions vàlides a la Casa de la Joventut ia la web www.xativa.es
Si hi ha més inscripcions vàlides que paelles ofertes, el mateix 8 d’agost es realitzarà un sorteig per adjudicar la totalitat de paelles ofertes.

Després dels sortejos, haurà quedat establert el llistat definitiu de paelles amb el seu número de tiquet corresponent, aquest llistat podrà consultar a la Casa de la Joventut ia la web www.xativa.es

La recollida dels tiquets es farà a la Casa de la Joventut el dia 10 d’agost, de 9:00 h a 14:30 h els tiquets de l’1 al 150 (Aci es trobaran els tiquets dels col.lectius) i el dia 10 d’agost, de 16.00ha 19.30h els tiquets del 151 al 250

Els tiquets no recollits el dia 10 o anul.lats per alguna incidència correran al torn de reserva per l’ordre en que van quedar establerts en el sorteig.