Ontinyent amplia l’oferta de teleassistència incorporant altra empresa

Ara els usuaris i usuàries disposaran d’una segona opció a través de l’empresa La Saleta

Els veïns i veïnes d’Ontinyent disposen d’una nova alternativa per a la contractació del servei de teleassistència domiciliaria. La regidora de Política Social, Paula García, ha explicat que fins ara aquest servei únicament el prestava l’empresa Atienza a través de la Diputació de València, però que, davant els retards en la concessió d’aquest servei per part de l’ens provincial, (que no dona altes fins que no es produeixen baixes), ara els usuaris i usuàries disposaran d’una segona opció a través de l’empresa La Saleta. Es tracta d’un programa que dona seguretat a les famílies davant la possibilitat que els seus majors puguen ser atesos en cas d’urgència o accident, en disposar-los d’un sistema d’alarma que mobilitza el serveis sanitaris.

García explicava que l’Ajuntament ja està col·laborant amb esta residència, al igual que amb altres de la ciutat, en la prestació d’altres serveis, com ara a l’atenció de casos urgents i puntuals d’atenció a persones sense recursos. Paula García lamentava en aquest sentit que “els ajuntaments ens veiem obligats a resoldre problemes i assumir competències que tindrien que garantir altres administracions, per no atendre estes degudament en aquest cas a la gen gran”. Des de La Saleta, el seu director, Jordi Pallarés, mostrava la predisposició de la seua empresa “per seguir col·laborant colze a colze amb l’Ajuntament en atendre de la millor manera possible les necessitats assistencials de la població”.