Lorente opta per un nou model de servei de grua municipal a Xàtiva

El primer tinent d’alcalde impulsa una nova contractació de la grua fonamentada en el servei a la ciutat i no en l’afany recaptatori

El primer tinent d’alcalde de Xàtiva, Miquel Lorente (EU) ha dut a aprovació les bases per a un nou contracte del servei de retirada, trasllat, dipòsit i custòdia dels vehicles mal estacionats o abandonats en la via pública. La proposta ha estat aprovada en Junta de Govern i aposta per donar un servei a la ciutat i no com un servei amb afany de recaptació. Lorente ha explicat que “després d’estudiar la realitat del servei s’ha optat per un contracte on la grua oferirà 1.800 hores anuals d’activitat, amb un horari d’atenció de 24 hores i amb la possibilitat de reforçar la seua activitat amb un segon vehicle en moments clau de l’any”. Per a Lorente “estem parlant d’un nou model de contracte tarifa plana on l’empresa no guanyarà més per enganxar més vehicles, tal i com passava abans. De fet, independentment del nombre d’enganxaments l’empresa rebrà anualment per les seues hores de servei 55.000€ més IVA i el seu objectiu serà oferir aquest servei amb sentit comú i rigor”.

Lorente ha declarat “que estem treballant per conciliar l’ordenació de la mobilitat, el correcte estacionament i les diferents sensibilitats veïnals i dels sectors econòmics de la ciutat. De fet, aquesta nova modalitat de servei de grua ha comptat amb el consens d’importants sectors comercials de Xàtiva”.

Finalment s’ha informat de que en breu l’anunci de licitació es publicarà en el Butlletí Oficial de la Província i en el Perfil del contractant. Les ofertes es presentaran en un termini de huit dies des de la seua publicació i la duració del contracte serà de dos anys, podent-se prorrogar dos anys més

Un comentario sobre “Lorente opta per un nou model de servei de grua municipal a Xàtiva”

  1. Esperemos que no se produzca el efecto contrario; Xàtiva tiene un enorme problema con los estacionamientos y paradas en doble fila, hay calles como la Albereda, Abú Masaifa o Reina que ralentizan la circulación de la ciudad hasta el casi colapso, y hasta la fecha no se ha solucionado. Si ahora el concesionario cobrará independientemente de prestar el servicio, todo pinta a que aún se agrave más.
    Por cierto, la provisionalidad del corte de la Albereda los domingos al tráfico es todo un atrayente turístico, con sus llamativas vallas (el problema además no era el tráfico, los domingos muy escaso, sino el estacionamiento no permitido a la hora del almuerzo, vermú y hasta comidas…) Si la medida tiene vocación de permanencia, hagan algo más aseado, pongan un pulsador de peatones en el semáforo y habiliten el doble sentido en Académico Maravall al mismo tiempo.

Los comentarios están cerrados.