El PSPV de Xàtiva llança la campanya “Roger Cerdà, un estil diferent”

Difon la necessitat d’un nou govern educat, modern, dialogant i preocupat pel futur de la ciutat i dels seus ciutadans

Hui dimarts el PSPV de Xàtiva ha iniciat la campanya destinada a impulsar el canvi de rumb en la gestió de la ciutat centrada en la imatge del seu candidat amb el lema: “Roger Cerdà, un estil diferent”. Esta campanya arribarà a la ciutadania a través de cartells a la ciutat, falques radiofòniques, imatges als mitjans escrits i digitals i presència del candidat i voluntaris als carrers per fer arribar el missatge de que ha arribat l’hora del govern progressista que necessita Xàtiva.

El coordinador de campanya del PSPV, Nacho Reig, explica que amb la campanya “els socialistes parlem de la realitat dels ciutadans, és a dir, del treball, del comerç, del trànsit, de la situació dels barris i dels impostos municipals”. Reig afirma així que “el PSPV viu en la Xàtiva real, en la que necessita un impuls decisiu per avançar i superar així els problemes reals”. El número dos de la llista socialista a més declara que “després d’un PP que governa d’esquenes als ciutadans deixant que s’enquisten problemes sense fer res per solventar-los, nosaltres anem a presentar un projecte de futur portat a terme per un nou govern educat, modern, dialogant i preocupat pel futur de la ciutat i dels seus ciutadans”.

La portaveu del Comitè Electoral i número 3 de la candidatura socialista, Xelo Angulo, assegura que “apostarem per enfortir l’economia, treballant colze a colze amb amb tots els sectors i especialment amb aquells que han sigut els pilars fonamentals de la nostra economia com el comerç”. La dirigent socialista ha manifestat que amb els nous temps “s’han de fer noves propostes, creativitat perquè els emprenedors troben tot el suport necessari i no entrebancs i problemes que és el que únicament s’ofereix des del PP per desídia de govern i falta de complicitat amb la societat”.

A més a més una de les principals necessitats que reclama la ciutadania és “recuperar tots i cadascun dels barris de Xàtiva i posar-los en primera fila” anuncia Angulo. “No pot ser que hi haja ciutadans de primera i de segona en funció del barri en el que es viu”, afirma la regidora. Per la qual cosa explica que “cal fer un gran esforç per solventar les carències i la degradació a la que ha condemnat el PP a molts dels nostres barris”. Angulo recorda que la imatge de Xàtiva “no només és l’Albereda, la resta de barris també mereixen atenció”.

Finalment, el coordinador de campanya, Nacho Reig ha aprofitat també per criticar que “Rus es dedique a fer campanya electoral amb els diners de tots”, en referència a la Fira sobre els Borja que s’ha anunciat per al primer cap de setmana de campanya electoral. Segons Reig, “justament aquesta forma que te Rus de gestionar els diners públics, prioritzant l’interés particular al interés general, és la que ens ha portat a l’actual situació i la ciutadania és perfectament conscient d’açò”, ha sentenciat.

Un comentario sobre “El PSPV de Xàtiva llança la campanya “Roger Cerdà, un estil diferent””

Los comentarios están cerrados.