Cientos de falleros participan en la Cabalgata de Xàtiva

img_1404

El pasado sábado la Alameda de Jaume I presenció, un año más, la Cabalgata de Fallas de Xàtiva. Las comisiones setabenses desfilaron una a una con sus disfraces relacionados con críticas locales, y este año, cómo no, la crisis mundial.

El presidente de la Junta Local Fallera, Javier García Paños, afirma que ‘este año el desfile ha sido excelente, ya que fue muy bien la forma en la que se desarrolló toda la cabalgata’. Además, García Paños resalta y felicita ‘el comportamiento de todas las comisiones‘.

Asimismo, el presidente dice: ‘la expectación del público en las últimas comparsas disminuye. No se si adelantar la hora, o mirar una forma para que la gente pueda ver todo el desfile, desde la primera falla hasta la última‘.

Noticias relacionadas:

Els més menuts desfilen en la Cavalcada Infantil

[nggallery id=321]

6 comentarios sobre “Cientos de falleros participan en la Cabalgata de Xàtiva”

  1. Ha vore si es deveres el que diu! perque no pot ser que en les ultimes comissions que en teoria son les millor ni hi hajen ni 4 gats vegent-les

  2. homee aixo de que son les millors no perque totes les comisions son bones,unes amb mes diners i altres amb menys pero totes son bones! lo que estic dacord es que les comisions mes boniques les que se curren mes la cavalcada vamos isquen tart i ja no niasqua xent vejent-la es una llastima!

  3. Si vols les falles xicotetes podem començar a desfilar a les 3 de la vesprada,aixi avorer si la gent es queda a vorer a les demes.Quina culpa tenim nosoltres de ser poca gent i amb poquet presupost,un altra seria no desfilar i que desfilen sols els bons.Aixo de que seu curren mes,heu diras tu per que les xicotetes curren mes, a vorer com fas tu una cavalcada amb un presupost cero.

  4. javi tu sabras qui soc estic mol orgullosa de tu pero porto be les falles con tu sas portaro tot tota la visa el vull mol

  5. si el presupost es cero no es culpa d’altres falles i es veritat que hi han algunes falles que isen per fer el burro,bufarse i axo no dona gust veureu i si et dones conter jo no dic la ultima falla pero del 15 arrere isen desfilant com deu mana, jo no soc fallera i et dic que desde fora aixó dona gust veureu! jo crec que es deuria fer un sorteig i a partir de eixe moment cada any li toca a uns.Seria mes xust!

Los comentarios están cerrados.