La regidora de Joventut, Lena Baraza, va presentar ahir matí en roda de premsa la nova marca gràfica de la Casa de la Joventut, així com la programació juvenil dels mesos de gener i febrer i la programació formativa d’aquest 2020.

Primerament s’ha donat a conèixer el nou logotip de la Casa de la Joventut, dissenyat per Patricia Bolinches, amb la intenció de modernitzar una marca que es va crear l’any 2000. “Trobàvem que estava un poc desfasada i que no s’ajustava a les noves demandes i proximitat que tenim hui en dia al centre de cara a la gent jove”, ha explicat Baraza.

L’objectiu era cercar una imatge identificable, amb una simbologia simple i propera per a la gent jove. Així es pot observar la icona d‘una casa, com a espai de totes i tots, junt amb l’inici de la paraula joventut, conformant una espècie de rostre amb colors vius.

“La regidoria de Joventut s’ha modernitzat molt en els darrers anys, aconseguint arribar a joves menors de 18 anys, i creguem que aquest nou logotip serà també més pròxim als i les joves.