Canals reparteix el llibre “La Comunitat de l’Olivera” i s’uneix a la “Línea Verde”

67

Pacte Costera-Canal

Solopizza Xàtiva

L’Ajuntament de Canals reparteix el llibre “La Comunitat de l’Olivera” als centres escolars

La Diputació de València, a través de la seua Delegació de Govern Obert i Participació, ha editat el conte “La Comunitat de l’Olivera”, de la il·lustradora i escriptora Aitana Carrasco.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és educar i conscienciar als escolars en responsabilitat social, contant una història que reflecteix els valors inherents perquè els xiquets i xiquetes, de manera lúdica i entretinguda puguen anar interioritzant els mateixos per a posar-los en pràctica en el seu dia a dia.

«D’aquesta manera aprendran que tots som necessaris i importants per a aconseguir un canvi de benefici del conjunt de la societat, la qual cosa és la cooperació, col·laboració, participació i respecte», assenyala la Diputada, Mentxu Balaguer.

La Comunitat de l’Olivera” també està disponible en la sala infantil de la Biblioteca Municipal, ubicada en el Centre Cultural Ca Don José.

L’Ajuntament de Canals implanta un nou servei de comunicació d’incidències a través de l’App mòbil “Línea Verde

Gràcies a aquesta iniciativa, els veïns del municipi poden beneficiar-se dels avantatges que ofereix Línea Verde. Aquest servei serveix com a canal directe de comunicació dels desperfectes que es detecten en l’equipament urbà del municipi.

Durant aquest mes de gener, l’Ajuntament de Canals s’uneix als més de 500 municipis que a nivell nacional disposen del servei Línea Verde. A través d’aquest canal de comunicació directe, els veïns poden posar en coneixement del Consistori aquells desperfectes que detecten en la seua localitat. Gràcies a aquesta eina de participació ciutadana, l’Ajuntament pretén conéixer les necessitats del municipi i així, poder donar solució a les qüestions comunicades.

Per a poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega de l’APP Línea Verde. Per a això, l’usuari accedeix a Google Play o APP STORE en funció de la tecnologia emprada en el seu Telèfon intel·ligent (Android/iOS). Una vegada localitzada, es duu a terme la descàrrega de manera gratuïta. A partir d’aquell moment, l’usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència.

Per a comunicar una incidència, n’hi ha prou amb punxar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d’incidències apareix en pantalla. L’usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De manera automàtica, l’APP detecta les coordenades exactes en les quals se situa el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Ja només queda donar al botó d’enviar.

Una vegada enviada, personal de l’Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d’aquest moment, s’inicien els tràmits per a donar solució a la incidència detectada.

El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produïsca un canvi en l’estat d’aquesta.

Al servei Línea Verde també es pot accedir a través del domini www.lineaverdecanals.es.
L’Ajuntament de Canals anima als veïns de la seua localitat a utilitzar el servei Línea Verde. A través de la implantació d’aquest servei i gràcies a una important participació ciutadana, pretén aconseguir un municipi que complisca amb les expectatives de benestar social dels seus veïns.

WhatsApp Portal de Xàtiva