Canals i l’Alcúdia de Crespins contracten a nou persones dins del programa EMPUJU i ECOVID

118

Clínica dental Pablo Fos

PoolWork Xàtiva

L’Ajuntament de Canals contracta a cinc persones dins del programa EMPUJU i ECOVID

L’Ajuntament de Canals ha donat la benvinguda als nous treballadors i treballadores que s’incorporen dins del programa EMPUJU i ECOVID establit pel LABORA, i que formaran part del planter del consistori durant un any.

Aquestes noves incorporacions són una agent d’igualtat, un gestor de xarxes socials, una auxiliar administrativa, qui formarà part del departament d’esports i dues conserges que s’incorporaran al Centre Cultural Calixte III i al Centre Cultural Ca Don José.

Cal recordar que l’Ajuntament de Canals, a través del Servei Valencià d’Ocupació i Formació LABORA, va rebre aquestes dues ajudes, finançades parcialment amb Fons Europeus, destinades als programes EMPUJU i ECOVID amb un total de 95.325,12 euros per a la contractació de les cinc persones aturades.

L’Alcúdia de Crespins contracta a quatre persones dins del programa ECOVID del LABORA

L’Ajuntament de l’Alcúdia de Crespins ha donat la benvinguda, aquest matí, als quatre nous treballadors i treballadores que al llarg d’un any formaran part de la plantilla de personal del consistori gràcies al programa ECOVID impulsat pel LABORA. Un programa que té per objecte la contractació de persones desocupades d’almenys 30 anys, que figuren inscrites com a demandants d’ocupació en els Espais Labora de la Generalitat.

Pel que fa a la partida rebuda de 81.501,56 euros des de l’Ajuntament s’ha contractat una Tècnica de Desenvolupament Local, una Administrativa i dos peons que desenvoluparan diferents tasques de jardineria i neteja a la Brigada Municipal d’Obres.

Per a l’alcalde, Roberto Granero, es tracta d’una magnífica notícia per al municipi, ja que suposa «d’una banda, la creació d’ocupació per a persones desocupades de diferents en edats en una conjuntura tan difícil com l’actual, i per una altra la millora dels serveis públics amb l’augment de més recursos humans a la disposició de la ciutadania«.

WhatsApp Portal de Xàtiva